گشایش نمایشگاه مجازی فرآیندی  آثار کارگاه‌های برخط تابستانی در کانون البرز  

 برخی آثار ارسالی اعضا  که در کارگاه‌های ترم تابستان تولید شده‌اند از۳۰ شهریور ۱۳۹۹ در فضای مجازی به نمایش گذاشته شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز از آن‌جایی که با توجه به شیوع کرونا فعالیت‌های تابستانی مراکز کانون  استان البرز همگام با سایر مراکز کانون کشور در  سامانه کانون مجازی به صورت آن‌لاین( برخط) برگزار شد ، از اعضا خواسته شده بود  تا آثار تولیدی خود را به صورت مجازی  در طی دوره کارگاه‌ها  ارسال کنند و برای اولین بار نمایشگاه مجازی به صورت فرآیند محور بر اساس آثار ارسالی به نمایش گذاشته شد .

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه و مشاهده آثار می‌توانند از امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۹  به لینک نمایشگاه در  سامانه کانون مجازی استان به نشانی   http://alborz.kpf.ir/Nm99 مراجعه و از آثار تولیدی بازدید کنند.

لازم به توضیح است که برخی از آثار منتخب  نیز همزمان با هفته‌ی ملی کودک، به نمایش گذاشته خواهند شد .

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،  کارگاه‌های برخط ترم پاییز را نیز با در نظر گرفتن زمان فعالیت مدارس و متناسب با او قات فراغت دانش‌آموران در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی  برنامه‌ریزی کرده و اجرا خواهد کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه‌ها از اول تا پانزدهم مهر ماه سال جاری  به پایگاه  کانون مجازی به نشانی  alborz.kpf.ir  مراجعه و یا با شماره‌های ۳۲۸۲۰۹۰۹ داخلی ۱۲۱ و ۳۲۸۲۸۰۸۲ تماس حاصل کنند .

ورود به نمایشگاه مجازی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =