کد خبر: 299677
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
بازدید 244
آغاز ثبت‌نام  کارگاه‌های مجازی  ترم پاییز در کانون البرز

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز  در فصل پاییز فعالیت‌های ویژه مجازی برای کودکان ونوجوانان ارائه می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون البرز، این اداره کل برای دومین دوره متوالی پس از تجربه کارگاه‌های برخط ( آن‌لاین) تابستانی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کارگاه‌های ویژه ترم پاییز را برای کودکان و نوجوانان مقاطع سنی ۴  سال  به بالا برگزار می‌کند.

کارگاه‌های این فصل کانون البرز با توجه به آغاز سال تحصیلی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف بتوانند در زمان فراغت خود و بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به مراکز تنها از طریق مراجعه به سامانه کانون مجازی استان  به آدرس  (alborz.kpf.ir) ثبت‌نام کرده و از طریق سامانه آموزشی کانون در فعالیت‌ مورد علاقه خود حضور یابند.

لازم به توضیح است که در فصل پاییز بسته‌های فرهنگی ویژه‌ای نیز برای مدارس در نظر گرفته شده است که والدین و اولیای تربیتی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون مجازی از این ظرفیت‌ها نیز با خبر شوند.

گفتنی است آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های ترم پاییز از روز سه شنبه ۱ مهر ماه ۱۳۹۹ آغاز  و تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه های مختلف از جمله نقاشی، مهارت‌های زندگی، عکاسی، فیلمسازی، نوشتن خلاق، شعرسرایی، عکاسی ثبت‌نام کنند .

جهت آگاهی از شرایط ثبت‌نام با شماره ۳۲۸۲۰۹۰۹ داخلی ۱۲۱ و یا شماره ۳۲۸۲۸۰۸۲ تماس حاصل کنید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =