کد خبر: 299684
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
بازدید 196
پرکارترین روزهای انجمن قصه‌گویی استان همدان

انجمن قصه‌گویی استان همدان با هدف ترویج و ترغیب اعضا و مربیان به هنر قصه‌گویی نشست‌های تخصصی مختلفی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با توجه به اهمیت و نقش موثر قصه‌گویی و انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و نوجوانان و به منظور توسعه و ترویج این هنر اصیل، انجمن قصه‌گویی استان همدان در شهریورماه اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی مختلفی برای اعضا و مربیان کرد که با استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان همراه بود.
 ‏نشست اول، سوم شهریورماه و با حضور آسیه رحمتی، مدرس قصه‌گویی و برگزیده چندین دوره جشنواره بین‌المللی با موضوع «قصه‌های دفاع مقدس» برگزار شد.
 ‏نشست دوم، در تاریخ ۱۶ شهریورماه و با حضور مهدی آرایی کارشناس فرهنگی کانون استان یزد و داور قصه‌گویی، با موضوع «آسیب‌شناسی لهجه‌های بومی و محلی در قصه‌گویی»
 ‏و نشست سوم، در تاریخ ۲۲ شهریورماه و با قصه‌گویی غلامرضا چراغی برگزیده نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش آزاد، با موضوع «قصه‌های دفاع مقدسی، مذهبی» برگزارشد.
 ‏هم‌چنین لازم به ذکر است کارگاه‌های تخصصی قصه‌گویی در شش انجمن قصه‌گویی استان، در شهرهای ملایر، قروه درگزین، اسدآباد، همدان، بهار و سرکان، از تاریخ ۲۳ شهریور ماه آغاز و تا ۳۰ شهریور ماه ادامه داشت و مدرس این کارگاه‌ها معصومه ابراهیمی‌هژیر، معاون فرهنگی کانون استان، عضو ملی بنیاد نخبگان و مدرس دانشگاه فرهنگیان بود.
گفتنی‌است، ‏انجمن قصه‌گویی استان، آخرین نشست شهریورماه را در روز دوشنبه ۳۱ شهریور به میزبانی حسنا سراجچی عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان و برگزیده جشنواره قصه‌گویی در بخش ۹۰ ثانیه برگزار کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =