کد خبر: 299699
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
آغاز به کار ویژه‌برنامه «خاک‌ریز ماه» در اهواز

ویژه‌برنامه «خاک‌ریز ماه» هم‌زمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این ویژه‌برنامه پیش از ظهر امروز دوشنبه با ادای احترام مدیرکل، معاونین، کارکنان ستادی و مربیان مراکز کانون شهرستان اهواز به یادمان شهید طه اقدامی (کودک شهید حادثه تروریستی 31 شهریور 1397 اهواز) در مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز فعالیت خود را شروع کرد.

مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز در یک هفته برپایی این ویژه‌برنامه در ایستگاه‌های قصه‌گویی، نمایش عروسکی، خوشنویسی، شعر و داستان، نقاشی، کاردستی و معرفی شخصیت با تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع دفاع مقدس و انتشار آن در فضای مجازی یاد شهدا و رشادت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده محتواهای تولید شده ویژه‌برنامه «خاک‌ریز ماه» تا 7 مهرماه 1399 به صفحه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس kanoonparvaresh_khozestan مراجعه کنند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 61 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد. این مراکز با برنامه‌ریزی‌های مختلف با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا به مناسبت هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در فضاهای مجازی مراکز خود میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =