آغاز ثبت نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز در کانون خراسان جنوبی

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در فصل پاییز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری با شعار آینده ساختنی است در رشته‌های مختلف از روز اول مهر ازطریق سایت اینترنتی کانون به‌نشانی khorasanj.kpf.ir  آغاز شده و تا ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: قریب به ۳۰ کارگاه تخصصی برخط  شامل نوشتن خلاق در دو سطح، فن بیان و زبان بدن، انمیشن، ظریف بری با چوب سطح ۱ و ۲، نقاشی، عکاسی سطح ۲، داستان نویسی و شعر و قصه و همچنین کارگاه‌های حال خوش زندگی با عناوینی از قبیل نوجوان با روابط مثبت، نوجوان معنوی، نوجوان جرات‌مند، نوجوان امیدوار، نوجوان هوشمند هیجانی و...با استفاده از مربیان توانمند کانون استان پیش بینی و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است.

 در عین حال علاوه بر کارگاه‌های‌های برخط کانون استان، دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین) نیز در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته ارائه می‌شود.
بر همین اساس متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.
گفتنی است علاقمندان به شرکت در کارگاه‌های مجازی کانون می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاها به آدرس‌ اینترنتیkpf.ir ،  بخش آموزش‌های مجازی کانون مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =