ویژه‌برنامه‌ی واحد سیار کانون سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس

واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در ادامه‌ی همکاری‌های مستمر خود با ستاد نماز جمعه‌ی زاهدان ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس برای فرزندان نمازگزارن برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس در مصلای زاهدان برگزار شد.

در ادامه‌ی ویژه‌برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته‌ی دفاع مقدس، همکاران واحد سیار کانون با همکاری مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با حضور در مصلای زاهدان گوشه‌ای از فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگران این عرصه را، در قالب انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، برای کودکان حاضر در این محل بیان کردند.

شعرخوانی با همراهی حاضران و با موضوع دفاع مقدس نخستین فعالیت گروه همکاران بود و در ادامه با معرفی شخصیت و وقایع و ایام به گوشه‌ای از حماسه‌ی دفاع مقدس و حماسه گران آن پرداخته شد.

برگزاری کارگاه کاغذ و تا و نقاشی دیگر فعالیت‌های این روز برای فرزندان نمازگزاران بود و پس از آن حاضران با قصه‌گویی به روزهای دفاع مقدس سفر کردند.

معرفی کتاب و برپایی نمایشگاه کوچکی در مصلا پایان‌بخش برنامه‌های همکاران در روز جمعه و به مناسبت این روزهای ماندگار بود.

قابل ذکر است درپی برگزاری مجدد نماز جمعه، با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و توافق کانون استان و ستاد برگزاری نماز جمعه، واحد سیار کانون هر هفته با حضور در مصلای زاهدان ویژه برنامه‌هایی برای فرزندان نمازگزاران برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =