انعقادتفاهم نامه مشارکت و همکاری کانون استان تهران و انجمن خوشنویسان تهران بزرگ

مدیر کل استان تهران با تاکید بر نقش کانون پرورش فکری در کشف و پرورش مهارتهای هنری کودکان و نوجوانان ایران زمین برهمکاری متقابل کانون با نهادهای دارای برنامه هدف مشترک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران فاطمه تنهایی در آیین امضا تفاهم نامه توسعه  همکاری انجمن خوشنویسان تهران بزرگ  وکانون استان تهران؛ گفت:آموزش خوشنویسی(تحریری و قلم) در دستور کار همکاران مراکز فرهنگی هنری استان تهران قرار دارد وهم اکنون در دوره های برخط کانون برگزار می شود

مدیرکل با اشاره به اینکه هنر خوشنویسی، هنری ملی ایرانی و اسلامی است افزود: کانون پرورش فکریکودکان و نوجوانان استانتهرا ن آمادگی دارد تا در زمینه تالیف و نشر کتاب با این انجمن همکاری داشته باشد.

در ادامه این نشست غلامرضا سپهری رئیس انجمن خوشنوسان تهران بزرگ با اشاره به فعالیت انجمن خوشنویسان در ۳۲۰ شعبه کل کشور و ۲۰شعبه خارج از کشورتاکید کرد، انجمن خوشنویسان آمادگی دارد تا در تمام نقاط استان تهران با مشارکت کانون پرورش فکری فعالیت مشترک داشته باشد.

همچنین تفاهم نامه همکاری به منظور مشارکت، تعامل و بهره گیری از تمام ظرفیت های قانونی، منابع و امکانات و گسترش فعالیت های هنری در حوزه خوشنویسی کودکان و نوجوانان منعقد شده است. از جمله اهداف ذکر شده در تفاهم نامه همکاری رشد و توسعه هنر خوشنویسی در میان تمام اقشار جامعه، غنی سازی فعالیت هنرخوشنویسی کانون استان تهران و انجمن خوشنویسان تهران بزرگ با توجه دادن مخاطبان به بیانات و اندیشه های شخصیت های تاثیر گذار جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =