برگزاری نشست هم‌اندیشی کارکنان کانون استان قزوین

با هدف سیاست‎گذاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک امسال، نشست هم‌اندیشی کارکنان کانون استان قزوین با حضور مدیرکل و دست‌اندرکاران فعالیت‌های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 6 مهر 1399، نشست هم‌اندیشی برنامه ‌ریزی هفته ملی کودک، با حضور مدیرکل و شماری از کارکنان دست اندرکار کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع برگزار شد.

در این نشست«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اعلام شعار امسال هفته ملی کودکـ «آینده را باید ساخت» درباره سیاست‌های تدوین شده برای ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با همکاران خود به گفت و گو نشست.

وی با اشاره به دوره فاصله‌گذاری اجتماعی و هم‌چنین مناسبت اربعین حسینی(ع) در هفته ملی کودک، بر رعایت موازین هر دو مورد در پیش بینی و اجرای این برنامه ها در سطح استانی و نیز در سطح مراکز فرهنگی و هنری تاکید کرد.

در ادامه پیشنهاد چند برنامه استانی و نیز فعالیت‌هایی برای اجرا در مراکز فرهنگی و هنری مطرح شد و همکاران درباره قابلیت و شیوه اجرای آن‌ها به رایزنی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =