علاقه و دغدغه‌مندی همکاران سبب ارائه خدمات و فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به مشکلات بسیار زیاد در حوزه فعالیت‌های کانون در شرایط سخت امروز، گفت: ارائه یک خدمت در مراکز ثابت و کتابرسان‌های سیار و یا چاپ یک کتاب و تولید یک اثر هنری، هزینه‌های بسیار بالایی دارد اما این عشق، علاقه و دغدغه فرهنگی همکاران کانون است که به دنبال توجه به شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و ارائه خدمات فرهنگی به آن‌ها شده است.

علیرضا نوری به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن بازدید از آخرین وضعیت مرکز در حال ساخت کانون در شهر سجاس از بخشدار و سایر مسئولان و دست‌اندرکاران احداث این مرکز، قدردانیکرد.

وی سپس در جلسه مشترک با بخشدار سجاس، اظهار کرد: مراکز فعال کانون در شهرها و استان‌ها توانسته‌اند تاثیر بسیاری در بخش‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی آن منطقه داشته باشند.

نوری با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های حضوری کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این روزهای سخت تحریم و ایام کرونایی، همکاران کانون 162 عنوان کار فرهنگی خود را با گسترش امید در جامعه و برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و با عنوان «پیک امید مجازی» ادامه می‌دهند.

وی ابراز کرد: امیدواریم با گذر از این روزها، شاهد حضور کودکان و نوجوانان در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و شکوفایی مجدد در مراکز کانون باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تصریح کرد: البته با وجود فضای مجازی نیز توانسته‌ایم به سطح بالای انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در کانون که گامی در جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در بستر توسعه است، نائل آییم.

این مسئول گفت: همکاران مراکز و کارشناسان کانون استان در دور جدید فعالیت‌های خود به دنبال این هستند که به زودی بتوانند با پایدارسازی و جذب اعضای جدید، برنامه‌های خود را تحت عنوان «کانون آنلاین» اجرا کنند.

گفتنی است در این جلسه که مدیر کانون زبان استان و تنی چند از مدیران سجاس نیز علیرضا نوری را همراهی می‌کردند، ارقام و اعتبارات تخصیص‌یافته برای احداث مرکز کانون در سجاس و برنامه زمانبندی برای افتتاح و تجهیز این مرکز و همچنین راه‌های ایجاد شرایط مناسب برای تشکیل کلاس‌های کانون زبان استان در شهر سجاس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =