ستاره‌های بی‌غروب، همراه کودکان و نوجوانان زنجانی در هفته دفاع مقدس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: پادکَست قصه‌های دفاع مقدس با عنوان «ستاره‌های بی‌غروب» به همت انجمن قصه‌گویی کانون استان زنجان در هفته دفاع مقدس از طریق فضای مجازی برای اعضای ارائه شد.

علیرضا نوری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام(ره) و شهدا اظهار کرد: قصه‌های دفاع مقدس در قالب این برنامه از 31 شهریور تا 7 مهرماه، هر روز از صفحه رسمی انجمن قصه‌گویی کانون استان در فضای مجازی به نشانی ghesegouee_zanjan پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه راویان این قصه‌ها از مربیان توانمند مراکز کانون در سطح استان هستند، خاطرنشان کرد: پوتین، اسم من پلاک است، حلزون من گم شده، بیا دستم را بگیر کوچولو، میراث علمدار، داستان پشت عکس‌ها، وقتی هواپیما شدیم و اسم من چفیه است، عنوان پادکست‌های این قصه‌ها هستند که هر کدام در یک روز پخش می‌شوند.

نوری تصریح کرد: این اقدام ضمن پاسداشت و احترام مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در راستای آشنایی هر چه بیشتر نسل امروز با سیره شهدا و فلسفه دفاع مقدس است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم تکلیف خود در برابر شهدا را ادا کنیم هرچند فعالیت‌های کانون، محدود به مناسبت‌ها نبوده و تکریم مقام شامخ شهدا همواره در برنامه‌های این کانون جا دارد.

وی اظهار داشت: در این راستا دیدار هفتگی با خانواده شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =