کتاب شعر«سردار دشت جرجان» رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب شعر «سردار دشت جرجان» سروده‌ سید علی کریمیان در وصف شهید حسینعلی خالدران، مربی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبدکاووس، روز دوشنبه مورخ ۷ مهرماه در مراسم شورای اداری فرمانداری این شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مراسم رونمایی از کتاب«سردار دشت جرجان» ویژه رشادت‌های شهید حسینعلی خالدران، با حضور عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ی گنبدکاووس، طیبه جلالی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون و مسئولین ادارات، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ایتدای این مراسم عبدالقدیر کریمی ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدا دفاع مقدس گفت: در۴۰ سال پیش و در شرایط اولیه انقلاب شکوهمند اسلامی استکبار جهانی بواسطه حکومت بعث عراق جنگی را بر ما تحمیل کردند که هشت سال بطول انجامید که با رشادت جوانان و همه آحاد مردم و رهبری خردمندانه و حکیمانه حضرت امام (ره) توانستیم پیروز این نبرد نابرابر باشیم.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب مربی شهید مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبدکاووس اظهار داشت: باید با انجام کارهای فرهنگی بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس را به کودکان و نوجوانان که نسل آینده کشور ما هستند، انتقال دهیم.

در ادامه سید علی کریمیان شاعر این کتاب خوانش بخشی از اشعار این کتاب را انجام داد و برادر این شهید نیز به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار در فعالیت‌های فرهنگی در دوران حضور در کانون پرورش فکری و جبه‌های جنگ پرداخت.

شعرخوانی سما غنی پور، عضو نوجوان کانون در وصف سردار شهید قاسم سلیمانی و رونمایی از کتاب سردار دشت جرجان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

شهید حسینعلی خالدران مربی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبدکاووس در بهمن‌ماه ۱۳۶۱ به‌دست گروه‌های ضدانقلاب در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای امامزاده‌یحیی‌بن‌زید این شهرستان به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =