کد خبر: 299905
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
جلسه شورای فرهنگی با موضوع هفته ملی کودک برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی کانون استان کردستان با موضوع هفته ملی کودک با حضور کلیه اعضا در محل دفتر مدیر کل کانون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این جلسه مدیر کل کانون استان در سخنانی بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای کودکان و نوجوانان در هفته ملی و روز جهانی کودک تأکید کرد.

سهیلا شیخی گفت: برگزاری هفته ملی کودک در سال 99 طی روزهای 12 لغایت 17 مهرماه در شرایطی ویژه و همزمانی با ایام سوگواری اربعین حسینی که برنامه های این ایام رنگ و بویی عاشورایی و حسینی به خود میگیرد تا ضمن پاسداشتن حرمت روزهای سوگواری، کودکان نقطه و محور اصلی و مرکزی رویداد قرار بگیرند .

شیخی افزود: به منظور نهادینه کردن ارزش های تربیتی عاشورا و جهاد در راه خدا در ذهن کودکان و ترویج این فرهنگ در جامعه، گرامی داشت هفته ملی و روز جهانی کودک با هشتک بچه های اربعین  و با توجه به همه گیری شیوه ویروس کرونا با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و با محوریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با شعار آینده را باید ساخت برگزار خواهد شد.

در این جلسه شرکت کنندگان هریک از منظری دیدگاه‌های خود را بیان کردند که بیشتر مباحث به موضوع‌هایی مانند چگونگی اجرای برنامه ها در فضای مجازی، همکاری با صدا و سیمای مرکز و استان و استفاده از ظرفیت صدا و سیما در اجرای برنامه های هفته ملی کودک اختصاص داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =