هفته ملی‌ کودک در کانون آذربایجان‌غربی به صورت مجازی  برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» در بستر فضای مجازی در سطح مراکز کانون استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد.

زاهدی افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال به دلیل مقارن شدن با اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، رنگ ‌و بوی عاشورایی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا می‌شوند.

وی گفت: یازده عنوان برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در سطح مراکز کانون استان برگزار می شود که پاس‌داشت حرمت روزهای سوگواری، پرهیز از برگزاری برنامه‌های حضوری و توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرا و پخش برنامه‌ها از اولویت‌های کانون می باشد.

مدیرکل کانون استان گفت: خواندن در موزه کودک ارومیه، قصه گویی در فضای مجازی، فضا سازی محوطه مراکز کانون، معرفی کتاب در فضای مجازی، انتشار روخوانی کتاب در فضای مجازی، معرفی بازی و سرگرمی در فضای مجازی، تهیه کلیپ از هفته ملی کودک سالهای گذشته، مصاحبه با اعضای موفق، یک روز با اعضای نوحه خوان، اجرای فراخوان آرزوی فرشته های زمین و تهیه کلیپ از موفقیت های بین المللی اعضای استان، عناوین برنامه‌هایی است که در هفته ملی کودک امسال اجرا می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =