هفته ملی کودک امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران،  نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک مازندران با حضورنمایندگانی ازادارت کل امور بانوان و خانواده استانداری- آموزش وپرورش- بهزیستی- بهداشت و شهرداری ساری در این اداره کل  برگزار شد.

معاون فرهنگی کانون مازندران در این خصوص گفت: امسال با توجه به هم‌زمانی هفته ملی کودک  با اربعین حسینی، برنامه‌های این هفته رنگ ‌و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارایه می‌شود.
امیر حسین فلاحت پیشه با بیان این‌که هفته ملی کودک و ۱۶ مهر به‌عنوان روز جهانی کودک سال‌هاست در ایران از سوی دست‌اندرکاران و فعالان حوزه کودک و نوجوان و با محوریت کانون مورد توجه قرار گرفته است، این رویداد را فرصتی برای توجه به حقوق واقعی کودکان و توسعه فرهنگی در حوزه کودک ونوجوان که بستر ساز دیگر توسعه‌ها است دانست.

وی با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان «آینده را باید ساخت» از راه اندازی استودیو ضبط و تولید محتوای مجازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برخط  در کانون مازندران خبر داد و بیان داشت: کانون فرصتی فراهم آورده تا متناسب با شرایط سخت و حساس این روزها، کودکان ونوجوانان و خانواده ها بتوانند به صورت مجازی وآنلاین از خدمات تخصصی این نهاد فرهنگی استفاده کنند و علاقه‌مندان می توانند در سامانه kpf.ir  از کارگاه‌های برخط کانون استفاده نمایند.

معاون فرهنگی کانون مازندران بیان داشت: سایت‌ها و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی نیز در این روزها با هشتگ #بچه‌های_اربعین تلاش می‌کنند مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز بچه‌ها را تولید و تامین خواهند کرد و فیلم‌ها و لینک‌های مناسب کودکان را منتشر یا بازنشرمی‌کنند.
فلاحت پیشه از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات و کتاب‌های کانون توسط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور خبر داد و اضافه کرد: این محصولات  با ارایه ۲۵ درصد تخفیف برای کتاب طی هفته ملی کودک عرضه خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =