برنامه تلویزیونی «کانون امید» در شبکه امید

برنامه تلویزیونی «کانون امید» هم‌زمان با هفته ملی کودک از شبکه امید سیما پخش می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با هفته ملی کودک برنامه تلویزیونی با عنوان «کانون امید» هر روز به مدت ۴۰ دقیقه از شبکه امید برای کودکان و نوجوانان از روز ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹ پخش خواهد شد. 
برنامه تلویزیونی «کانون امید»، برنامه‌ای گفت‌وگو محور با موضوع کودک و نوجوان است که علاوه بر نمایش روزانه، دوبار بازپخش می‌شود.
بر همین اساس، تئاتر و انیمیشن، فیلم و عکس، کتاب‌خانه‌های سیار، شعر و ادب عاشورایی، قصه و روایت عاشورایی، نقاشی و هنرهای تجسمی عاشورایی و... از جمله موضوع‌هایی است که برای این برنامه تلویزیونی در نظر گرفته شده است. 
پخش آیتم‌هایی با موضوع‌های مختلف از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر بخش‌های برنامه «کانون امید» است. 
در این برنامه، همچنین با هنرمندان و نویسندگانی همچون مهین جواهریان، غلامرضا رمضانی، محسن هجری، علی داودی، علی خانجانی، اسماعیل عسگری، محسن وظیفه‌شناس و... گفت‌وگوهایی انجام شده است.
بر اساس این خبر، گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان برگزیده در جشنواره‌ها و مهرواره‌های کانون دیگر بخش‌های برنامه «کانون امید» را تشکیل می‌دهد. 
یادآوری می‌شود این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شبکه امید در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهیه و تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =