با هم آینده را خوب خواهیم ساخت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی "پسین هرمزگان" ضمن تبریک هفته ملی کودک، برنامه های این رویداد ملی در هرمزگان را اعلام کرد.
مدیر کل کانون اظهار داشت: ویژه برنامه های مجازی هفته ملی کودک با شعار آینده را باید ساخت از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه ۹۹ در سطح استان هرمزگان اجرا می شود.
وی راه‌اندازی فروشگاه مجازی کانون با تخفیف ویژه هفته کودک، پیگیری طرح واکسیناسیون فرهنگی، مهرواره عکس کودک و فراهم نمودن بستری برای خدمات به کودکان روستایی از طریق سامانه kpf.ir در راستای طرح "پیک امید خلیج" را از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته ملی کودک در هرمزگان اعلام کرد.
تجهیز پایگاه کتاب‌خوانی در یک روستا، انعقاد تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان خمیر، برگزاری نمایشگاه آثار منتخب کانون در فضای مجازی، نشست رسانه با موضوع سواد رسانه‌ای ویژه والدین و نوجوانان  بخشی از برنامه‌های  هفته ملی کودک بود که مدیر کل کانون عنوان کرد.
مدیر کل کانون همچنین از برنامه های دیگر دستگاه های مشارکت کننده در هفته ملی کودک سخن گفت و اظهار داشت: برنامه های امسال هفته ملی کودک، با توجه به شیوع کرونا به شکل مجازی است و تمامی کودکان استان می توانند از این برنامه ها بهره مند شوند.
پشتکوهی با اعلام این که برنامه های امسال با توجه به نزدیکی به اربعین رنگ و بویی حسینی دارد افزود: امسال با هشتک بچه های اربعین  فعالیت می کنیم و خبر خوبمان برای اهل قلم و فرهنگ، برگزاری نشست مجازی با سید مهدی شجاعی نویسنده کتاب آفتاب در حجاب با رویکرد معرفی حضرت زینب(س) بانوی پیام آور کربلا است.
مدیر کل کانون هچنین افزود: در این هفته نشست مجازی سواد رسانه ای با موضوع "تهدیدها و فرصت های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان" را با حضور والدین خواهیم داشت.
وی با اشاره  شعار آینده را باید ساخت، خطاب به خانواده ها گفت: اگر قرار است آینده فرزندان کشورمان را بسازیم باید از کودکی آغاز کنیم و مربیان متخصص ما برای کشف و پروش استعداد و همچنین مهارت آموزی در کودکان با خانواده ها همراه  هستند.
مدیرکل کانون در پیامی امید بخش به کودکان و نوجوانان استان اعلام داشت:از همین جا این هفته را به کودکان و نوجوانان استان تبریک گفته و به عزیزانمان اعلام می دارم که هر روز و هر هفته متعلق به شماست و این امید را به آنان می دهم که با هم آینده را خوب خواهیم ساخت.
  در پایان گفتگوی صمیمانه مدیر کل کانون با شنوندگان صدای مرکز خلیج فارس، پشتکوهی از بازگشایی مجدد فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون  خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =