پیوند دوستی بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی استان کردستان با  کودکان ونوجوانان حسن آباد سنندج

همزمان با آغاز هفته ملی کودک ، بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی استان کردستان با ارسال نامه و کتاب برای کودکان و نوجوانان بخش منفصل شهری حسن آباد ، دست دوستی آنان را به گرمی فشرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این برنامه که با آماده سازی و ارسال نامه و کتاب برای این کودکان ونوجوانان آغاز گردیده ، ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک ، تلاش شده است که علاوه بر ترویج کتاب و کتابخوانی به  کشف استعداد های ادبی و نیز ایجاد ارتباط و جذب عضو در بخش مکاتبه ای بپردازد.
بنا بر این گزارش، خروجی این برنامه پس از دریافت نامه های اعضا و پاسخگویی به آن ها به نشریات محلی استان جهت انتشار تقدیم می شود. همچنین در صورت ارتباط فعال برای اعضا کارت عضویت در بخش مکاتبه ای ارسال خواهد شد.
بخش مکاتبه ای استان کردستان با بیش از دویست عضو به فعالیت می کند که با توجه به شرایط موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا ایجاد ارتباط  فعال از طریق ارسال نامه و مکاتبات در اولویت کار این بخش است.
در مرکز آفرینش های ادبی استان نامه و آثار ادبی اعضا توسط مربی پاسخگو ،  بررسی شده و راهنمایی های لازم و ارائه ی پشنهادات نیز صورت می پذیرد. همچنین با ارسال کتاب  و نمونه های برجسته ی متنی در زمینه ی توسعه ی کتاب و کتابخوانی تلاش می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =