کد خبر: 300032
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
آغاز برنامه های هفته ملی کودک در خراسان شمالی

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی،این برنامه‌ها امسال با توجه به هم‌زمانی با اربعین حسینی رنگ ‌و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارایه می‌شود.

اجرای دو ویژه برنامه برنامه زنده به نام «به وقت کودکی» با اجرای اعضای نوجوان مراکز و حضور مربیان،کارشناسان،هنرمندان و مسئولین در روزهای 14و20 مهر،ویژه برنامه دهمین لایو شاعران کشور در 15مهر از جمله برنامه  های صفحه رسمی کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در اینستاگرام است. همچنین علاقه مندان می توانند در هفته ملی کودک با مراجعه به پرتال اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir  هر روز و بصورت رایگان  فیلم،انیمشین و تئاتر تماشا کنند.

حضور فعالانه در قسمت دوم برنامه «کانون امید»در شبکه امید باحضور کارشناس سیار استان و اکران عکس های پیاده روی اربیعین با عنوان #بچه‌های_اربعین در سطح شهر مرکز استان و شبکه های اجتماعی کانون از دیگر فعالیت های کانون استان می باشد.
امسال همچنین  سایت فروش اینترنتی محصولات و کتاب‌های کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی shop.kpf.ir  راه اندازی شده و به مناسبت  هفته ملیکودک محصولات با ۲۵ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =