فعالیت های پاییز کانون هرمزگان

علاقمندان به شرکت در کارگاه های آنلاین پاییزی کانون پرورش فکری، تا ۱۸ مهر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به وب سایت کانون در این دوره ها نام نویسی کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ فعالیت های پاییز کانون هرمزگان در قالب کارگاه ها  آنلاین در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
به گفته پروین پشتکوهی همه علاقمندان گروه های سنی ۴ تا ۱۸ سال و بزرگسالان، می توانند با مراجعه به وب سایت کانون به آدرس hormozgan.kpf.ir از لیست کارگاه ها و مشخصات دوره ها دیدن نمایند.
مدیر کل کانون با اشاره به تنوع بالای دوره های ثبت نامی افزود: در این فصل ویژه نوباوگان ۴ تا ۶ سال کارگاه های نقاشی، کاردستی، شعر و قصه و نمایش خلاق طراحی شده است.
وی افزود کودکان نوخوان و نونهال می توانند از کارگاههای شعر و قصه، انیمیشن مقدماتی، سفال گری، داستان نویسی خلاق، عروسک سازی خلاق، نجوم و پرورش نگاه پژوهشگر بهره مند شوند.
پروین پشتکوهی با اشاره به طراحی دوره های تخصصی ویژه نوجوانان اعلام داشت: خوانش متون کهن، قصه گویی با ابزار، کاردستی(دست سازهای خلاق رومیزی)، زبان بدن، نجوم،   زیست شناسی و محیط زیست، انیمیشن مقدماتی، مجسمه سازی، کارگاه شعر، داستان نویسی، فیلمسازی با موبایل، سلفژ، بازیگری و نمایشنامه خوانی از جمله دوره های است که گروه های سنی نونگاه و نوجوان می توانند در آن ها شرکت کنند.
وی همچنین از برگزاری دوره عکاسی، بازیگری، نمایش نامه نویسی و سلفژ ویژه بزرگسالان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =