کد خبر: 300067
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
بازدید 184
برنامه‌های هفته ملی کودک در زنجان اعلام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک در زنجان همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه برگزار می‌شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا اغلب این برنامه‌ها در فضای مجازی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان؛ علیرضا نوری با اشاره به عناوین و شیوه اجرای برنامه‌ها اظهار داشت: معرفی کتاب‌های مذهبی توسط اعضا و مربیان در فضای مجازی و قصه‌گویی با محوریت کودکان عاشورایی به صورت پادکست قصه‌گویی (قصه‌های رادیویی) خواهد بود.

وی با بیان اینکه معرفی وقایع اربعین با محوریت کودکان عاشورایی، عنوان دیگری از برنامه‌ها است، خاطرنشان کرد: در بخش معرفی شخصیت نیز کودکان کربلایی، معرفی خواهند شد.

نوری، شعرخوانی، عکاسی و کاردستی را عناوین دیگری از برنامه‌ها بیان کرد و افزود: شیوه اجرای این برنامه‌ها به صورت پویش شعرخوانی اربعین در گروه‌ها توسط اعضا، پویش عکس حسینی در اربعین در گروه‌ها و کلیپ تصویری آموزش ساخت کارت‌پستال هفته ملی کودک خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: مسابقه نقاشی، انیمیشن و آموزش اریگامی نیز بخش دیگری از برنامه‌های هفته ملی کودکد هستند که به صورت کلیپ تصویری آموزش یک تکنیک نقاشی با موضوع «کودکان شاد» ، بارگزاری انیمیشن‌ها و تولیدات کانون و آموزش اریگامی به صورت مجازی در واتساپ و اینستاگرام به اجرا درخواهند آمد.

وی، مسابقه کتابخوانی با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان را (البته در صورت امکان) یکی دیگر از عناوین برنامه‌ها برای هفته کودک نام برد و اظهار داشت: این بخش نیز به صورت مطالعه کتاب‌های معرفی‌شده با شیوه‌های مختلف از جمله نقاشی، کتابسازی، نشریه دیواری و سایر شیوه‌ها توسط اعضا با همکاری خانواده‌ها اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: پیگیر برگزاری جلسه آنلاین همکاران، کارشناسان و مربیان کانون در زنجان و شهرستان‌های تابعه با حضور امام جمعه محترم و همچنین برنامه‌ای به صورت مجازی با حضور استاندار محترم برای انتهای هفته کودک در دستور کار کانون قرار دارد که زمان قطعی این برنامه‌ها در صورت تحقق، متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: افتتاح کتابرسان سیار بخش قره‌پشتلو نیز جزو برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک، گنجانده شده است.

نوری تصریح کرد: پیام صادرشده از سوی استاندار محترم نیز موجی از خوشحالی و انگیزه را در بین همکاران به وجود آورده که نشان از توجه و اهمیت مقام عالی دولت در استان به مقوله کودک و نوجوان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =