کد خبر: 300121
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
بازدید 154
پیام استاندار قزوین به مناسبت هفته ملی کودک

استاندار قزوین به مناسبت هفته ملی کودک با ارسال پیامی، این روزها را فرصتی برای یادآوری حقوق کودکان و نوجوانان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، «هدایت الله جمالی‌پور» استاندار قزوین به مناسبت هفته ملی سال 1399، فرارسیدن هفته ملی کودک، را روزهای یادآوری جایگاه و حقوق کودکان و نوجوانان، دانسته است.

متن این پیام به شرح زیر است:

کودکان را دوست بدارید و به آنها مهربانی کنید حضرت محمد (ص)

هر کودک، پنجره‌ای به سوی خداست....

فرارسیدن هفته ملی کودک، روزهای یادآوری جایگاه و حقوق کودکان و نوجوانان، این پیامبران کوچک آشتی، مهربانی و راستی را گرامی می‌داریم.

هفته ملی کودک فرصتی است تا یک بار دیگر به یاد بیاوریم در کنار ما انسانهای معصوم و کوچکی زندگی می‌کنند که آینده آنها در گرو تصمیم گیری‌های امروز ماست، احساسات و عواطف آنها را ما شکل می‌دهیم، نیازهای آنها را ما تامین می‌‍کنیم و عملکرد فردای آنها مستقیما تحت تاثیر رفتار و کردار امروز ماست و یادمان نرود پیرو همان دینی هستیم که پیامبرش به کودکان سلام می‌کرد.

این‌جانب صمیمانه امیدوارم هفته ملی کودک امسال که با شعار"آینده را باید ساخت" برگزار می‌شود، نوید بخش روزهایی پر از امید، پویایی، سازندگی و بالندگی برای همه بچه‌های خوب سرزمین پرافتخارمان باشد و در آستانه اربعین حسینی(ع) در مسیر حق جویی و حق پویی از سرور و سالار شهدا حضرت امام حسین(ع) پیروی کنند.

و به رسم وظیفه، از همه دست اندرکاران دلسوز و پرتلاش این عرصه که آینده سازی و امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، قدردانی می‌کنم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =