دو عضو کانون استان کرمانشاه، رتبه اول نقاشی یونیسف را کسب کردند

مسابقه «همه ما قهرمانیم» به‌همت دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور در راستای ارتقای مشارکت کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آستانه روز و هفته ملی کودک، وزارت کشور و یونیسف برندگان مسابقه آثار هنری کودکان و نوجوانان در رابطه با کرونا تحت عنوان «همه ما قهرمانیم» را اعلام کردند.

بر همین اساس، برندگان از میان گروه‌های سنی ۳ تا ۱۹ سال و طبق داوری انجام شده مشخص شدند.

تعداد ۴۲۷۲ نقاشی و دل‌نوشنه از استان‌های مختلف دریافت شد که به هفتاد اثر منتخب، لوح سپاس و جایزه تعلق گرفت.

«مرسانا بیگ‌زاده» ۸ ساله و «کیارش صمیمی‌تبار» ۹ ساله، هر دو نفر از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کرمانشاه، موفق به کسب رتبه اول نقاشی شدند.

مسابقه «همه ما قهرمانیم» به‌همت دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور در راستای ارتقای مشارکت کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار شد و در این مسابقه از کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۹ سال خواسته شد تا با ارسال نقاشی یا دل‌نوشته از شخص یا اشخاصی مانند کادر درمان و پزشکی، آتش‌نشان‌ها، مغازه‌دارها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و ...که در زمان همه‌گیری بیماری کرونا با تلاش‌های فراوان به مردم شهر یا محله‌شان کمک کرده‌اند قدردانی کنند.

همچنین یونیسف و وزارت کشور از همکاری کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پوشش خبری و اطلاع‌رسانی در خصوص این مسابقه که منجر به مشارکت گسترده شد، تشکر کرد.

گفتنی‌است برخی از آثار برگزیده در کتابی با همین عنوان «همه ما قهرمانیم» چاپ و به ­صورت بیلبوردهای شهری یا تابلو برای بیمارستان‌ها و سایر اماکنی که قهرمانان روزهای کرونا در آنها شبانه‌روز برای سلامت کودکان و خانواده‌های‌شان تلاش می‌کنند، به نمایش گذاشته خواهد شد.

قابل ذکر است به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم حضوری اهدای جایزه برگزار نخواهد شد و تقدیرنامه‌ها به‌همراه هدایا به آدرس پستی برندگان ارسال خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =