کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کردکوی به بهره‌برداری رسید

آیین بهره‌برداری مرکز فرهنگی هنری کانون کردکوی، با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در محل پارک شهر مرکزی شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، آیین بهره‌برداری از مرکز فرهنگی هنری کانون کردکوی با حضور مدیرکل کانون، امام جمعه سابق و فعلی، فرماندار، رییس شورای شهر و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

فعالیت‌های نهاد تخصصی کانون پرورش فکری فرهنگ‌ساز است

قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی مدیرکل کانون و تمای مسوولانی که دغدغه‌ی ساخت این پروژه تخصصی و فرهنگ‌ساز را داشته‌اند قدردانی نموده و اظهار داشت: جای کانون پرورش فکری و کارگاه‌های مهارتی مختلف و بحث‌های شیرین ادبی، فرهنگی، علمی و با آن سابقه درخشان در این شهرستان خالی بود که به حمدالله با تلاش دوستان و با بهره‌برداری امروز شاهد حضور کودکان و وجوانان در این مکان فرهنگی خواهیم بود.

شهرستان کردکوی در زمینه‌ی ادب، هنر و فرهنگ از ظرفیت مطلوبی برخوردار است

محبوبه رجب‌نسب،مدیرکل کانون ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران ساخت این پروژه فرهنگی و نگاه ارزشمند آنان به حوزه‌ی کودک و نوجوان، شناسایی، شکوفایی استعداد و خلاقیت کودکان ونوجوانان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از اولویت‌های اصلی کانون برشمرد.

این مقام مسوول فرهنگی با بیان این مطلب که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقطه‌ی عطفی بر هم‌گرایی همه حوزه‌های فرهنگی در گروه سنی کودک و نوجوان است اظهار داشت: شهرستان کردکوی در زمینه‌ی ادب، هنر و فرهنگ از ظرفیت مطلوبی برخوردار است و کانون آماده ی خدمت رسانی در زمینه های فرهنگی، ادبی،هنری، علمی و اسلامی می باشد.

 وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا با کمک خیرین بتوان این مرکز فرهنگی هنری را با کتاب‌های بیشتر تجهیز و با تامین خودرو، کتابخانه سیار روستایی ویژه این شهرستان نیز راه‌اندازی گردد.

تقدیر نمادین از ۲ عضو کودک و نوجوان، تقدیر از پیمانکاران و دست‌اندرکاران این پروژه و بازدید از محیط مرکز فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های آیین بهره‌برداری از کانون پرورش فکری کردکوی بود.

مرکز فرهنگی هنری کانون کردکوی با مساحت۲۸۶ مترمربع و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است گلستان هم اکنون ۱۸ مرکز ثابت، ۹ مرکزسیار شهری و روستایی، ۳ مرکزفراگیر و ۲ کتاب خانه پستی کار خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان در استان گلستان بر عهده دارند و کلیه ی کودکان و نوجوانان می توانند از امکانات کانون در طول سال استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =