امروز به نام شما رقم خورده است و با شعار آینده را باید ساخت به استقبال این روز بزرگ خواهیم رفت.

استاندار خراسان شمالی روز سه شنبه با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی کودک گفت: کودکان امروز وارثان حقیقی اندیشه و تفکر مهرگستر شهدای کربلا هستند و باید تلاش کنیم تا جهانی دور از جنگ، تبعیض، بی‌مهری و نامهربانی را برای آنها رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان شمالی،دکتر محمد علی شجاعی به مناسبت پیامی روز جهانی کودک و هفته ملی کودک پیامی خطاب به کودکان صادر کرد، در متن این پیام آمده است:

به نام خدا
امسال روز جهانی کودک و هفته ملی کودک،  همزمان با اربعین سالار شهیدان از راه رسیده است  تا بیشتر از همیشه یاد وخاطره کودکان و نوجوانان حماسه ساز کربلا را زنده نگه داریم  و روح وجانمان را به چشمه بی انتهای رحمت ومهربانی سالار شهیدان امام حسین علیه السلام وفرزندان نازنین ایشان پیوند بزنیم.
کودکان امروز وارثان حقیقی اندیشه وتفکرمهرگستر شهدای کربلا هستند وباید تلاش کنیم تا جهانی دور از جنگ ،تبعیض ، بی مهری و نامهربانی را برای آنها رقم بزنیم.
امروز به نام شما رقم خورده است وبا شعار آینده راباید ساخت به استقبال این روز بزرگ خواهیم رفت .
به نام شما فرزندان عزیزی که هم چون گوهری گرانبها بر پیشانی آسمان می درخشید. روز جهانی کودک  فرصتی است  نیکو برای اندیشیدن به کودکان ودنیای آنها و تلاش جهت بهبود کیفیت جهانی که در آن خواهند زیست. در این روزها و ماه ها که بیماری منحوس کرونا، لبخند زیبای کودکان را با ماسک سفید پوشانده است، سلامتی و شادی را برای کودکان جهان، آرزومندیم.
همه با هم باید در راه اعتلای خواسته های به حق کودکان تلاش کنیم. به خواسته های آنها جدی تر بیندیشیم.  به هوایی که درآن نفس خواهند کشید . به آبی که خواهند نوشید.  به درختانی که منشا حیاتند وبه کتاب هایی که باید بخوانند وبه کودکان که فردای کشور راخواهند ساخت.
از شماکودکان  عزیز می خواهم که در پالایش و سازندگی معنوی و بالندگی جامعه بکوشید  تا در فضایی سالم و معطر که منشا تعالی و اوج است قدم بردارید. شور وشوق، نگاه کنجکاو و پرسشگر به دنیای اطراف جوهره وجودی شماست تا این اشتیاق و روحیه سبب شود با پدیده های زیبا ونازیبای دنیا رو به رو شده و با نگاهی دقیق و موشکافانه به انتخاب برسید. امیدوارم توفیق رهپویی راه پاکان را بیابید و در تحصیل علم و دانش همواره پیروز و بهروز بمانید.               
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =