انعقاد تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز

همزمان با روز جهانی کودک تفاهم‌نامه فی ما بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و ستاد اقامه نمازاستان خراسان‌رضوی امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، با حضور مدیرکل کانون استان و مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان‌رضوی در ۱۶ مهر ۱۳۹۹ تفاهم‌نامه بومی استانی به امضای مدیران رسید.

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون ضمن تشکر و همراهی ستاد اقامه نماز استان طی سخنانی اظهار کرد: در راستای تحقق آیه شریفه «الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ» و منویات مقام معظم رهبری به اجلاسیه‌های سراسری اقامه نماز در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ نماز، کانون پرورش فکری آمادگی دارد در قالب فعالیتهای مختلف فرهنگی، هنری، ادبی از قبیل قصه‌گویی، شعرخوانی، داستان، نمایش و...در این زمینه با ستاد اقامه نماز استان همکاری‌های سازنده و موثر برای مخاطب کودک و نوجوان داشته باشد.

مدیرکل کانون استان گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه قرآن و نماز ارائه داده و لوح فشرده  شامل تولیدات هنری در زمینه ترویج فرهنگ نماز با عنوان «چشمه پاکی‌ها» را تقدیم مدیر ستاد اقامه نماز نمود.

در ادامه جلسه امرا… سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز استان بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی نقش موثری در ترویج فرهنگ نماز در میان کودکان و نوجوانان دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با حضور در جلسه ی شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پس از ارائه گزارش کوتاهی، پیشنهاداتی را مطرح نموده و یادآورشد :آموزش و توانمندسازی مربیان چگونگی تفهیم نماز به کودکان و نوجوانان و ترویج نماز با استفاده از ابزار هنر به ویژه قصه‌گوئی می تواند ما را در پرورش نسل آینده و رسیدن به جامعه‌ای اسلامی و سالم کمک کند.

در پایان جلسه تفاهم‌نامه بومی و استانی بر گرفته شده از تفاهم نامه کشوری به امضای مدیران رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =