درخشش نوجوانان خراسان‌رضوی در المپیاد فیلم‌سازی

۶ ایده و ۴ فیلم از اعضای مراکز کانون خراسان‌رضوی به بخش رقابتی المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران راه یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، تعداد  ۱۰۸ ایده و ۸۷ فیلم کوتاه از استان خراسان‌رضوی به دبیرخانه المپیاد فرستاده شد.

به گزارش دبیرخانه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، ۲۷ ایده از میان ۴۳۹  ایده رسیده به دبیرخانه انتخاب شدند که در این میان  ۶ ایده متعلق به اعضای کانون خراسان رضوی می باشد. همچنین از میان ۴۰۳ فیلم رسیده به دبیرخانه تعداد ۳۶  فیلم انتخاب شد که ۴ فیلم ازاعضای کانون استان به بخش رقابتی المپیاد راه یافت.

بر اساس این گزارش، کسری روشنفکر از مرکز ۲ سبزوار، نرگس فرزانه از مرکز ۳ سبزوار،  یاسین ایزی از مرکز ۲ سبزوار، مهدی فخری از مرکز ۲ مشهد، امیرعباس خالصی فر و سیدعلی قاضی پور از مرکز جغتای، در مجموع ۶ اثر در بخش ایده به بخش نهایی المپیاد راه یافت و فاطمه اسماعیلی از مرکز ۲ گناباد، ثمینا شعفی مرکز ۷ مشهد، امیرعباس خالصی فر و سمیرا عبادی فر از مرکز جغتای، روی هم رفته ۴ اثر در بخش فیلم راه یافتند که از سوی هیأت انتخاب المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، به‌عنوان ایده و فیلم  راه‌یافته به بخش رقابتی این رویداد معرفی شده اند.

گفتنی است: «چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» توسط بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمایی جوانان ایران با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهرداری اصفهان و شبکه امید، همزمان با سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به صورت مجازی، از ۲۷ مهر تا ۱ آبان ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =