نامه‌های اعضای مکاتبه‌ای به دست پستچی مهربان رسید

همزمان با هفته پست با حضور عضو مکاتبه‌ای کانون و معاونین دو اداره از پستچی کانون تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، در روز شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ معاون فرهنگی کانون و کارشناسان ادبی به همراه یکی از اعضای کانون از پستچی در محل اداره کل پست تقدیر کردند.

 محبوبه بزم آرا معاون فرهنگی کانون استان ضمن تبریک هفته پست در توضیح تعامل دو سازمان و  بخش مکاتبه‌ای کانون گفت:  مرکز آفرینش های ادبی کانون در دو بخش حضوری و مکاتبه ای فعالیت دارد و در بخش مکاتبه ای، کودکان و نوجوانان استان، آثار خود را در قالب متن ادبی، شعر و داستان ارسال کرده و از طریق نامه راهنمایی می‌شوند تا بهتر بنویسند. بخش مکاتبه ای استان نزدیک به سیصد عضو فعال دارد که با این مرکز در ارتباط هستند.

معاون فرهنگی کانون در ادامه گفت: حلقه اتصال مربیان کانون و اعضاء در کتابخانه پستی و بخش مکاتبه‌ای پستچی های مهربانند. انسانهای شریفی که در تمام سال و حتی در همین شرایط سخت شیوع کرونا نیز در حال خدمت رسانی هستند. هیچ چیز به اندازه دیدن پستچی که در دستش پاکت نامه کانون پرورش فکریست نمی تواند برای اعضا خوشحال‌کننده و شادی‌بخش باشد.

در ادامه سید محمود مرجانی معاون فنی اداره کل پست خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به معاون اداره کل کانون استان و همراهان از حرکت زیبای آنها تشکر کرد و گفت: پستچی ها در خط مقدم اداره پست حضور دارند و در شرایط سخت با حجم زیاد کار مواجه هستند ولی همیشه پرتوان حاضر می شوند.   بخصوص در شرایط سختی حاضر که با وجود قرار گرفتن در معرض بیماری کار این عزیزان سخت تر هم شده است.

معاون فنی اداره پست در ادامه افزود: امروز با حضور شما و توضیحی که در خصوص تعامل پست و کانون دادید انرژی بیشتری گرفتیم و تمام تلاش ما این است که بتوانم بهتر و بیشتر به کودکان و نوجوانان عزیزمان خدمت رسانی کنیم.

در ادامه کیان سهرابی‌پور عضو مکاتبه‌ای کانون نامه های تعدادی از  اعضا را که برای آقای پستچی نوشته بودند  به دستش رساند و با اهدای هدیه از جعفر رنجبر پستچی مهربان کانون تقدیر کرد.

لازم به توضیح است که بخش مکاتبه‌ای کانون بالغ بر پنجاه سال سابقه خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان کشور را دارد و از سالهای آغازین تاسیس کانون با عنوان بخش بررسی آثار مشغول به فعالیت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =