ثبت نام در کارگاه های آموزشی برخط استان لرستان همچنان ادامه دارد

9کارگاه تخصصی برخط(آنلاین)، حال خوش زندگی، قصه گویی و جشنواره، هنرهای دستی، نقاشی، سرود، شعر و داستان نویسی، تا25 مهر آماده ثبت نام کودکان ونوجوانان لرستانی از طریق سایت kpf.ir هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان عنوان داشت: ثبت نام در کارگاه های آموزشی برخط استانی فصل پاییز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان همچنان ادامه دارد.
محمدی گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان تعداد 9  کارگاه مجازی برای ترم پاییز ۱۳۹۹ تدارک دیده شده است که کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ ساله می توانند ثبت نام و به صورت برخط (آنلاین) از این کارگاه‌ها استفاده کنند.
محمدی اضافه کرد: کارگاه‌های برخط پاییز در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته  پیش بینی شده‌اند که با تقسیم بندی جدید، گروه‌های سنی نوباوه، نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان را شامل می شود.
وی افزود: کارگاه تخصصی، حال خوش زندگی، قصه گویی، هنرهای دستی، نقاشی، سرود، شعر و داستان نویسی، آماده ثبت نام کودکان ونوجوانان لرستانی هستند.
محمدی عنوان داشت: مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های برخط کانون پیش از این تا ۱۸ مهر اعلام شده بود که به علت اختلال در سیستم بانکی و بروز مشکل در ثبت نام برخی از علاقه‌مندان تا ۲۵ مهر تمدید شد.
علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ها می توانند به پایگاه مجازی کانون  به نشانی: kpf.ir  مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام در این کارگاهها اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =