کد خبر: 300387
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
بازدید 1333
دیدار شیرین کودکان شیرخوارگاه

به مناسبت هفته کودک مدیرکل کانون پرورش فکری استان به همراه علی‌رضا حاجیونی مدیرکل سازمان بهزیستی استان بوشهر از مرکز شیرخوارگاه شهید ناجی بوشهر بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به مناسبت هفته کودک مدیرکل کانون پرورش فکری استان به همراه علی‌رضا حاجیونی مدیرکل سازمان بهزیستی استان بوشهر از مرکز شیرخوارگاه شهید ناجی بازدید به عمل آوردند.

دراین بازدید که کارشناسان اداره کل کانون و ریاست بهزیستی شهرستان نیز به همراه همکاران حضور داشتند سمیه رسولی مدیرکل کانون با توجه به شرایط فعلی و مجازی بودن فعالیت ها گفت: کانون پرورش فکری استان بوشهر از ابتدای سال تا کنون فعالیت های خود را به صورت مجازی و غیرحضوری ارائه می دهد و آمادگی پذیرش کودکان تحت سرپرستی بهزیستی را جهت شرکت در این فعالیت ها دارد. وی گفت: فعالیت در کارگاه تعیین شده برای کودکان تحت پوشش بهزیستی بصورت رایگان خواهد بود  و کودکان از تمامی فعالیت های عمومی کانون مجازی استان نیز بهره مند خواهند شد .  

علیرضا حاجیونی نیز در این دیدار با تاکید بر حقوق کودکان گفت : کودکان نیاز دارند در محیطی شاد اوقات مفرحی را داشته باشند که بخش عظیمی از نیازهای کودکان، بازی، سرگرمی و تفریح است که در صورت برآورده نشدن مشکلات زیادی برای خانواده ها به وجود می آورد.

در پایان خانه بازی که به همت خیرین ویژه شیرخوارگاه افتتاح شد و مدیرکل کانون بسته های فرهنگی که شامل کتاب، اسباب بازی و نوشت افزار بود به این کودکان اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =