هنرمند خوزستانی مهمان انجمن عکاسی کانون ایلام شد

تازه ترین نشست مجازی انجمن عکاسی کانون ایلام با حضور ارمغان کاظمی عکاس، طراح و گرافیست با موضوع استفاده از سایه ها در عکاسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،در ادامه ی کارگاهها و انجمن های مجازی کانون ایلام، به همت انجمن عکاسی کانون، سیزدهمین کارگاه آموزش عکاسی  با حضور ارمغان کاظمی طراح و گرافیست و مدرس و عکاس حرفه ای  به صورت مجازی برگزار شد.در این کارگاه ابتدا توضیحاتی در مورد کلیات و اهمیت عکس و اصول اولیه ی آن توسط مهمان با محوریت عکاسی با استفاده از سایه ها داده شد سپس نوجوانان و مربیان پرسش های خود را در مورد این که چگونه یک عکس خوب و با کیفیت  بگیریم پرسیدند و به صورت آنلاین و فایل صوتی پاسخ خود را یک به یک گرفتند و در پایان این هنرمند توانا و با تجربه و دانش،تجربه های خود را در عکاسی  در اختیار کودکان ونوجوانان عضو کانون استان ایلام گذاشت.

 ارمغان کاظمی هنرمند خوزستانی ضمن یک دهه فعالیت مستمر چندین ساله هنری،در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بسیاری شرکت داشته و داوری چندین جشنواره هنری  را نیز در کارنامه خود دارد. در سال‌های اخیر بیشتر در زمینه آموزش هنر به کودکان و نوجوانان کار می‌کند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی ،هنری در سراسر استان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. که این روزها تمامی فعالیت های چهل  و دوگانه ی آن به صورت مجازی انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز چهار گروه مختلف سنی ( کودک دختر،کودک پسر،نوجوان دختر،نوجوان پسر) با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری در شیفت صبح و عصر به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.علاوه بر آن  بیش از  هشت انجمن مجازی و ۲۲ کارگاه مجازی  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.این در حالی است که فعالیت های مجازی نسبت به فعالیت حضوری زمان بیشتری از مربیان کانون می گیرد و هماهنگی و اجرا و حساسیت ویژه ی آن با سختی بیشتری همراه است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =