کد خبر: 300429
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
روزی برای عصای سفید در مراکز فراگیر کانون خراسان جنوبی

مراکز فرهنگی و هنری فراگیر کانون خراسان جنوبی همزمان با ۲۴ مهر ماه و روز عصای سفید ویژه برنامه‌هایی برای کودکان ونوجوانان در فضای مجازی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، مراکز فرهنگی و هنری و فراگیر شهرستان قاین و مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر کانون در بیرجند همزمان با ۲۴ مهرماه روز جهانی عصای سفید ویژه برنامه هایی برای کودکان ونوجوانان عضو این مراکز، در بستر فضای مجازی اجرا کردند.

بر همین اساس مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر قاین با مشارکت کتاب‌خانه سیار روستایی شماره ۲ کانون و با همراهی مدرسه شقایق،  با هدف تقویت روحیه ی نشاط و مهربانی در کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه به اجرای برنامه های متنوعی شامل قصه گویی، شعر خوانی، معرفی کتاب‌های بریل کانون پرداختند و با گرامی‌داشت روز عصای سفید در ایستگاه مجازی «ما می توانیم» ساعات خاطره انگیزی برای مخاطبان خود رقم زدند.

در همین حال مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند نیز برنامه‌های روز جهانی نابینایان را با معرفی کتاب «پیروز بر شب»و بیان داستان زندگی بریل و نحوی شکل گیری خط بریل کنونی پیگیری کرد.

معرفی کتاب‌های خط بریل کانون، معرفی روز عصای سفید و همچنین پخش قسمت‌هایی از فیلم«به رنگ‌خدا » ساخته‌ی مجیدی مجیدی، در گروه‌های مجازی از دیگر برنامه‌های این مرکز در روز ۱۵ اکتبر، روز جهانی عصای سفید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =