مستند توران خانم به نمایش درآمد

با هماهنگی واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری هرمزگان و طبق یک برنامه از قبل مشخص شده ماهیانه یک فیلم انگیزشی به نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با هدف ایجاد انگیزه در همکاران و همچنین آشنایی با نقد فیلم و انیمیشن مستند توران خانم در سالن آفرینش کانون اکران شد.

گفتنی است با هماهنگی واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری هرمزگان و طبق یک برنامه از قبل مشخص شده ماهیانه یک فیلم انگیزشی به نمایش در می آید.

مستند توران خانم، به سالهای پایانی عمر خانم توران میرهادی که مبدع آموزش و پرورش جدید ایران است و کارهای زیادی در حوزه کودکان انجام داده است، می پردازد.

این مستند به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد.

مستند توران خانم، روایتگر زندگی توران میرهادی است. زنی که با تمام سختی‌ها و موانع برای کشور به ویژه بچه‌های کشور خود تلاش کرده است.

در این مستند با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایش در سال‌های آخر عمر که برای کودکان دارد رو به رو می‌شویم، و پشتکار و امید و انگیزه را از ایشان یاد می‌گیریم. اهمیت مستند در چنین فیلمی مشخص می‌شود.

قهرمان و قصه‌ای قرار نیست خلق شود. قهرمان با قصه پر فراز و نشیبش وجود دارد و ما فقط شاهد آن هستیم، تا کمی یاد بگیریم.

مستند جایی اهمیت پیدا می‌کند که می‌فهمیم دیگر قرار نیست بگوییم «این فقط یه فیلم بود!». مستند قرار نیست غوغا و جنجال به پا کند و یا کار ویژه‌ای بکند برای اقناع مخاطب. مستند، واقعیت است. توران خانم قسمتی از وقایعِ روز است که هر روز با آن مواجه می‌شویم، اما بی تفاوت از کنارش می‌گذریم.

در  این فیلم با دغدغه ها و نگرانی های توران‌ میرهادی برای کودکان این سرزمین آشنا می شویم و پشتکار، امید و انگیزه آموزش داده می شود.

یادآوری می شود، پیش از این فیلم های در "جستجوی خوشبختی" و "ویلایی ها" با حضور همکاران به نمایش در آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =