اعضای کانون پرورش فکری سفیران فرهنگ‌ساز در زمینه اصلاح الگوی مصرف شهروندان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: فعالیت‌های کانون پرورش فکری در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان پیش‌نیاز ساختن آینده‌ای بهتر برای کشور است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون و مدیرعامل شرکت گاز استان در زمینه‌ی افزایش همکاری‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

معصومه هادی در این جلسه با معرفی خدمات گسترده‌ی کانون در حوزه‌ی کودک و نوجوان در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی، این تلاش‌ها را راهی برای تحقق شعار کانون مبنی بر «آینده را باید ساخت» دانست و افزود: این فعالیت‌ها پیش‌نیاز ضروری برای پرورش نسلی است که ساختن آینده‌ی کشور به دست آنان است.

مدیرکل کانون در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های گوناگون و پرشمار کانون برای اعضا، با هدف افزایش مهارت آنان در زمینه‌های اجتماعی و فردی، این سازمان را انتخاب مناسبی برای گسترش فرهنگ‌سازی در میان همه‌ی افراد جامعه دانست و ادامه داد: بسیاری از گام‌های نخستین فرهنگ‌سازی در زمینه‌ی دانش‌ها، دغدغه‌ها و پیشرفت‌های نوین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برداشته شده که مورد اعتماد و استقبال خانواده‌هاست.

وی هم‎چنین عنوان کرد: به عنوان مثال بهداشت، محیط زیست، آب، قوانین راهنمایی و رانندگی، کمک به دیگران از جمله مواردی است که اعضای کانون علاوه بر یادگیری، در گسترش آن در سطح جامعه تاثیرگذار بوده‌اند.

هادی سپس ضمن تشکر از عوامل شرکت گاز که در حال ارایه‌ی خدمت به شهروندان هستند، ادامه داد: گاز به عنوان نعمتی خدادادی و در عین حال یک خدمت نوپا در استان نیازمند ارایه‌ی آموزش‌های گوناگونی در سطح همه‌ی مردم استان است که در این میان کانون توانایی با توجه به پیشینه‌ی خود می‌تواند در این مورد هم همکاری شایسته‌ای با شرکت گاز استان داشته باشد.

در ادامه مدیرعامل شرکت گازرسانی استان نیز با بیان خدمات این شرکت به مردم، و نیاز به فرهنگ‌سازی در این حوزه از آمادگی شرکت گاز برای حضور کارشناسان و مهندسان برای ارایه‌ی آموزش به کودکان و نوجوانان خبر داد.

رضا پنجابی هم‌چنین با اظهار خرسندی از ارایه‌ی خدمات کانون، حضور این سازمان در جلسه‌های فرهنگی دستگاه‌ها را امری ضروری دانست تا تجربیات آن در فرایند تصمیم‌گیری‌های درست مورد استفاده قرار گیرد.

یادآور می‌شود در بخشی از این نشست هم‌چنین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به همه‌گیری بیماری کرونا از فعالیت‌های کانون در فضای مجازی سخن گفت و آمادگی کانون را برای میزبانی از فرزندان کارکنان شرکت گاز اعلام کرد.

رییس کانون زبان استان هم‌چنین از ظرفیت کانون زبان ایران، به عنوان بزرگ‌ترین موسسه در ایران و غرب آسیا، برای استفاده علاقه‎مندان خبر داد و افزود: بستر مجازی و حضوری استفاده از این ظرفیت هم فراهم است و علاقه‌مندان هم می‌توانند در فضای امن خانه آموزش ببینند و هم به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از کلاس‌ها استفاده کنند.

گفتنی است مقرر شد جهت افزایش همکاری‌های کانون و شرکت گاز تفاهم‌نامه‌ای تنظیم و در جلسه‌ی آینده امضا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =