برنز «فیلم»چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران به ریحانه تاتاری، عضو نوجوان کانون گلستان رسید

جوایز طلا، نقره و برنز سهم اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های «فیلم» و «ایده» چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، هیات داوران چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، از میان ۱۳ فیلم و ایده‌ گروهی برگزیده‌ی این دوره از المپیاد، سه جایزه بخش فیلم و ۱۷ جایزه بخش «ایده» را به اعضای نوجوان کانون پرورش فکری اختصاص دادند.

در بخش فیلم، «یوکابد رحمانی» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون تاکستان در استان قزوین برای فیلم «جادوی خواندنی» و «ایلیا رمضانی» از کانون استان بوشهر برای فیلم «فضای زندگی» هر دو جایزه نقره دریافت کردند.

همچنین «ریحانه تاتاری» عضو مرکز مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برای فیلم «کرونا دم در خانه در کمین است» جایزه برنز بخش «فیلم» را از آن خود کرد.

در بخش «ایده» نیز ایده‌ی «همسایه» از عارفه فلاح عضو نوجوان کانون میبد از استان یزد و ایده «رکاب» از آوا گواشیری عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون رفسنجان در استان کرمان جایزه برنز این المپیاد را کسب کردند.

یادآوری می‌شود ۴۰۳ فیلم و ۴۳۹ ایده به دبیرخانه این المپیاد ارسال شده بود که ۳۶ «فیلم» و ۲۷ «ایده» برای رقابت در بخش پایانی معرفی شدند. در میان آن‌ها ۱۸ فیلم و ۱۴ ایده از آثار اعضای نوجوان کانون پرورش فکری بود.

آیین پایانی چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان روز اول آبان ۱۳۹۹ در مرکز نوآوری صبا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =