کد خبر: 300556
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
بازدید 431
کودکان ونوجوانان شهرستان کوه‌چنار در انتظار کانون

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با معاون فرماندار شهرستان کوه‌چنار دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، سعیدرضا کامرانی در دیدار بامعاون فرماندار شهرستان تازه تاسیس کوه‌چنار گفت: دوران کودکی به عنوان حساس‌ترین دوران زندگی هر فرد محسوب می‌شود و در حقیقت شخصیت هر انسانی در همین دوران شکل می‌گیرد و استفاده از ابزار فرهنگی، هنری و ادبی می‌تواند شالوده و چهارچوب زندگی آینده هر فردی را متحول کند؛ کودکان و نوجوانان نیز به عنوان آینده‌سازان و مهم‌ترین افراد جامعه باید به‌صورت ویژه مورد توجه مسوولین، خانواده‌ها و اجتماع قرار بگیرند.

سرپرست کانون فارس در ادامه گفت: استان فارس با دارا بودن ۳۶شهرستان در کل کشور، به لحاظ تعداد فرمانداری دارای جایگاه نخست است و چندین شهرستان تازه تأسیس این استان پهناور از داشتن مراکز فرهنگی هنری کانون محروم هستند و نیاز است که فرمانداران و مسوولین نسبت به ایجاد بستری مناسب برای افتتاح مرکز کانون در این مناطق اقدام کنند.

مهدی حاجتی، معاون فرماندار شهرستان کوه‌چنار نیز با اشاره به حضور دوازده هزار کودک و نوجوان در شهرستان کوه‌چنار گفت: این شهرستان از بسیاری از امکانات و مؤسسات فرهنگی و هنری محروم است و نیازمند استقرار این نهادها از جمله کانون پرورش فکری است. حاجتی اضافه کرد: شهر قائمیه به عنوان مرکز شهرستان کوه‌چنار بیش از شش هزار کودک و نوجوان را در خود جای داده که مراکز فرهنگی هنری کانون می‌تواند اوقات فراغت آنان را غنی و پربار کرد.

معاون فرماندار کوه‌چنار در ادامه گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند که کانون با قدمتی بیش از نیم قرن می‌تواند ضمن هدایت، استعدادهای نهفته‌ی آنان را شکوفا کند.

حاجتی تأسیس کانون در شهرستان کوه‌چنار را درخواست عمومی مردم این شهر عنوان کرد و گفت:مسوولین کوه‌چنار برای راه‌اندازی مراکز فرهنگی هنری کانون، آماده‌ی همکاری هستند.

شهرستان کوه‌چنار به مرکزیت قائمیه یکی از شهرستان‌های استان فارس است که در سال ۱۳۹۸ در تقسیمات کشوری به عنوان شهرستان جای گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =