کد خبر: 300582
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
بازدید 158
جایزه طلای چهارمین المپیاد فیلم‌سازی به عضوکانون فارس رسید

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه‌های طلا، نقره و برنز چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان را در بخش‌های «فیلم» و «ایده» از آن خود کردند. در این میان عضو کانون فارس نیز با کسب جایزه‌ی طلا درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، هیات داوران چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، ۱۳ فیلم و ایده‌ی‌ گروهی را شایسته دریافت مدال طلا، نقره و برنز دانستند.

بر اساس این گزارش، در بخش ایده، جایزه طلا به ایده‌ی گروهی «هاف تایم» از گروه «نقاب» با سرپرستی غلامرضا رمضانی و مربی‌گری مهدی رضایی،  و آنا جلیلی عضو مرکز فرهنگی هنری آباده از استان فارس، به‌خاطر طراوت ایده تعلق گرفت.

جلیلی با فیلم مستند «قشو» در این جشنواره شرکت داشت؛ او می‌گوید بخشی از موفقیت خود را مدیون عمویش است که باشگاه اسب‌سواری دارد و صحبت‌های او درباره‌ی اسب‌ها و زندگیشان برای ساخت مستند «قشو» به او کمک کرده است. مستند «قشو» روزمره‌گی‌های نوجوانی را روایت می‌کند که با اسب‌ها سر وکار دارد.

جلیلی 7 سال است به عضویت کانون درآمده و در زمینه‌ی نمایش عروسکی و تئاتر فعالیت می‌کند.

یادآوری می‌شود ۴۰۳ فیلم و ۴۳۹ ایده به دبیرخانه این المپیاد ارسال شده بود که ۳۶ «فیلم» و ۲۷ «ایده» برای رقابت در بخش پایانی معرفی شدند. در میان آن‌ها ۱۸ فیلم و ۱۴ ایده از آثار اعضای نوجوان کانون پرورش فکری بود.

آیین پایانی چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان روز اول آبان ۱۳۹۹ در مرکز نوآوری صبا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =