کد خبر: 300591
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
بازدید 800
نتایج دومین فراخوان قصه‌گویی مجازی کانون گلستان اعلام شد

نتایج دومین فراخوان قصه‌گویی کانون پرورش فکری گلستان از سوی انجمن قصه‌گویی نوجوان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این فراخوان در آستانه هفته دفاع مقدس و همزمان با ایام محرم به همت کانون و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گفته‌ی مریم آریافر مسئول انجمن قصه‌گویی کانون گلستان، تلاش برای احیای سنت دیرینه قصه‌گویی، انس کودکان و نوجوانان با آن، انتقال فرهنگ ایثار و دفاع از ارزش‌های اسلامی و ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی از اهداف برگزاری این فراخوان بود.

وی با بیان اینکه آثار در سه بخش فیلم قصه‌گویی، پادکست و نقالی ارسال شد، گفت:پس از انتشار این فراخوان استانی، بیش از ۷۵ اثر به صورت مجازی دریافت شد که پس از رای داوران برگزیدگان معرفی شدند.

بر این اساس در بخش قصه‌گویی کودک، آوا رحمتی از گنبدکاووس، سایدا سادات حسینی  از آزادشهر و فاطمه فندرسکی از بندرگز بعنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش قصه‌گویی نوجوان نیز فاطمه زهرا رمرودی و نازنین زهرا شیخ، هر دو از مرکز شماره ۲ کانون گنبدکاووس و سارا رجنی از رامیان برگزیده شدند.

نورا حقیقت و محمدامین حسینی از مرکز شماره دو گنبدکاووس و محمدامین نعیمی از رامیان بعنوان برگزیدگان بخش نقالی و در بخش پادکست نیز فاطمه رجنی از آزادشهر عنوان برگزیده را از آن خود کرد.

قابل ذکر است محمدحسین منتظری، مریم آریافر و سمیه رئوفی داوری دومین فراخوان قصه‌گویی مجازی کانون گلستان را برعهده داشتند.

گفتنی‌است از برگزیدگان با اهدای لوح‌ و هدایا تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =