کد خبر: 300651
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
بازدید 771
برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه روز دانش‌آموزدر کانون البرز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با همکاری شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، مسابقه کتابخوانی ویژه روز دانش‌آموز را برگزار می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان البرز، کتاب «نیمکت‌های پاییزی»، تالیف«حمیدرضا شاه آبادی»،  کتابی است که برای مسابقه‌ی  روز دانش‌آموز انتخاب شده است .

این کتاب از مجموعه کتاب های «روزهای خدا » و از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و در ۳۲ صفحه مخاطبان را با یوم‌الله ۱۳ آبان و علت نام‌گذاری این روز به عنوان روز دانش‌آموز آشنا می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یک همکاری مشترک با شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، همزمان با هفته‌ی ملی کودک این مسابقه را برگزار کرده بود و مهلت شرکت در این مسابقه  تا پایان روز دانش‌آموز  یعنی ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹، خواهد بود . 

لازم به توضیح است این  کتاب در کتاب‌خانه های کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان البرز موجود است اما با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در استان البرز،  علاقه‌مندان نوجوان از گروه سنی ۱۲ سال به بالا تا پایان مقطع متوسطه دوم می توانند با مراجعه به لینک زیر فایل کتاب را دریافت کرده و مطالعه کنند.

کتاب نیمکت های پاییزی

در ضمن سوالات این  مسابقه کتابخونی  در نشانی   http://alborz.kpf.ir/mnp99  قابل دسترس است و  علاقه‌مندان می توانند تا پایان روز دانش‌آموز یعنی ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ به این سوالات پاسخ دهند.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با شماره ۰۲۶۳۲۸۲۸۰۸۲ روابط عمومی کانون البرز تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =