استقبال ایرانیان مقیم خارج از کشور، از کلاس های آنلاین کانون زبان ایران

با حضور زبان آموزان علاقمند داخلی و خارجی، کلاس های آنلاین زبان انگلیسی و غیر انگلیسی در کانون زبان هرمزگان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با تشکیل۱۷۲ کلاس آنلاین کانون زبان هرمزگان، ترم پاییز این موسسه با سابقه دیرین در حال برگزاری است.

به گفته پروین پشتکوهی مدیر کانون زبان، با شیوع بیماری کرونا در پاییز سال جاری سومین فصل از کلاس های آنلاین کانون زبان برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه در ترم جاری به لحاظ فنی شاهد ارتقاء سایت کانون زبان هستیم و کلاس ها با کیفیت بسیار خوبی در حال برگزاری است.

مدیر کانون زبان با اشاره به استقبال گسترده علاقمندان افزود: در این ترم مانند ترم گذشته زبان آموزانی از کشورهای خارجی همچون آلمان و امارات متحده عربی داشته ایم.

وی اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس های آنلاین موجب شده است که محدودیت های جغرافیایی برداشته شود و از هر نقطه دنیا امکان حضور در کارگاه ها فراهم شود.

تبسم مرادی زبان آموز ایرانی مقیم آلمان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کلاس های آنلاین اظهار داشت: زمانی که در ایران بودم در کلاس های کانون زبان شرکت می کردم و به خاطر آشنایی با کانون زبان و  تجربه خوبی که داشتم با تشکیل کلاس های آنلاین،   موفق به شرکت در این دوره ها شدم.

زهره کمالی زبان آموز ساکن امارات متحده عربی نیز کلاس های کانون زبان ایران را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کرده است و به شکل مستمر در کلاس ها شرکت می کند.

فرناز مجنون دیگر زبان آموز ایرانی کانون زبان ایران که ساکن کشور آلمان هست؛ رضایت خانواده اش در ایران از عملکرد کانون را دلیل شرکت در کلاس های آنلاین دانست.

گفتنی است کانون زبان هرمزگان در سال جاری بالغ بر ۵۰۰  کارگاه آنلاین در زبان های انگلیسی و غیر انگلیسی در سه سطح کودک، نوجوان و بزرگسال  با حضور زبان آموزانی از سراسر استان و حتی خارج از کشور برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =