کد خبر: 300729
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
بازدید 196
جشنواره «دستان ماه در دست خورشید» برگزیدگان خود را شناخت

به مناسبت و همزمان با هفته وحدت برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری غدیر با عنوان«دستان ماه در دست خورشید» که در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برای رده‌های سنی کودک و نوجوان برگزار شده بود اعلام شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به مناسبت و همزمان با هفته وحدت برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری غدیر با عنوان«دستان ماه در دست خورشید» که در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برای رده‌های سنی کودک و نوجوان برگزار شده بود اعلام شدند.

گفتنی‌ست این جشنواره فرهنگی هنری کانون استان بوشهر با همکاری بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرداد به سال جاری به مناسبت روز غدیر و با همین موضوع برگزار شده بود.

سمیه رسولی مدیرکل کانون بوشهر از مشارکت بالای کودکان و نوجوانان استان در این فراخوان خبر داد و گفت: آثار متنوع و متعدد بسیاری  از سمت کودکان و نوجوانان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این بین پس از داوری آثار، در مجموع ۳۰ اثر برگزیده  و معرفی شدند.

لازم به توضیح است برگزیدگانی که نام آنها در اینجا آورده می‌شود؛ برای دریافت جوایز خود می‌توانند از تاریخ ۱۷ آبان ماه با در دست داشتن کارت شناسایی به مرکز کانون پرورش فکری شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =