کد خبر: 300736
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
بازدید 496
مراکز کانون لرستان در هفته وحدت

اجرای برنامه های متنوعی به صورت مجازی در مراکزفرهنگی هنری سراسر استان در هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم و ولادت امام جعفرصادق(ع) و اداره کل اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: از شروع هفته وحدت برنامه های متنوعی به صورت مجازی از سوی مراکزفرهنگی هنری سراسر استان و اداره کل اجرا شده است.
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)گفت: در مراکز ثابت ، پستی و سیار برنامه متنوعی به صورت مجازی و برخط(آنلاین) برگزار شد که می توان به معرفی شخصیت پیامبر(ص)، قصه گویی با محوریت موضوعی هفته وحدت و آشنایی با احادیث پیامبراشاره کرد.
مدیرکل کانون لرستان اضافه کرد: برنامه های متنوع دیگری نیز در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی اجرا شده اند که قصه گویی، شعرخوانی، سفالگری، نقاشی و ... با موضوع وحدت و ولادت پیامبراکرم(ص) انتشارنماهنگ، دکلمه شعرهایی با موضوع وحدت، آشنایی با احادیث پیامبر(ص) اجرای طرح ادبی از جمله این برنامه ها هستند.
محمدی به پخش انیمیشن از زندگی پیامبر(ص)، نقاشی و طرح ادبی با محوریت موضوعی هفته وحدت و تمرین نوشتن خلاق با اعضای کتابخانه پستی و مکاتبه ای با موضوع خاطره نویسی، آموزش داستان نویسی به اعضای داستان نویس با عنوان تصاویر، تشویق برای نوشتن نیز اشاره کرد.
محمدی به برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی و حضور کتابخانه های سیار به مناسبت ١٣آبان  در مصلی الغدیر خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: در روز 13 آبان راس ساعت 15 بعدازظهر کارکنان و مربیان کانون در کنار سایر اقشار انقلابی، در تجمع استکبار ستیزی حضور دارند.

نمونه اثر ادبی به مناسبت هفته وحدت:
تو قشنگ ترین زمزمه ی پیامبرانی
تو برای این جهانی، تو برای آسمانی
تو به رنگ نور دیده، تو صدای انعکاسی
تو برای سردی شب گرمی ساحل جانی
مثل‌بیشه مثل‌جنگل، مثل قامت دماوند
تو به سبزی بهاران، تو چونان اب روانی
سوره‌ی صادق نوری، آخرین فتح زمانی
چه کم آورد جهانی که تورا دارد همانی
نور دیده‌ی تمامی مثل معجزه به ماهی
قرعه‌ی نور جمالت سرزده به کهکشانی
تو برایم شهد عشقی، آیه آیه ی خدایی
طعم‌شیرین خدارا بر زبانم می چشانی
ثانیه‌کشیده ساعت ‌به طلوع‌روی ماهت
تو تمام لحظه ها را رحمت العالمینی

الهه حیدری ۱۴ ساله مرکز کوهدشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =