مسابقه‌ی کاروان دانایی به مناسبت هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل از برگزاری مسابقه‌ی کاروان دانایی به مناسبت هفته کتاب‌ خبر داد و گفت: در راستای تبیین و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به‌ویژه برای نسل کودک و نوجوان به‌عنوان شهروندان فردای جامعه، این مسابقه‌ای با مشارکت روابط عمومی استانداری اردبیل برگزار و از برگزیدگان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی تقدیر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان متولی این نسل، گسترده‌ترین و تخصصی‌ترین کتابخانه‌ها را در کشور و در استان داراست و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مهربانی بیشتر با کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

احدزاده ادامه داد: کتاب «کاروان دانایی» از انتشارات کانون پرورش فکری به‌عنوان منبع این مسابقه بوده و مشتمل بر سرگذشت کتاب در ایران پس از اسلام و برای گروه سنی ۹ تا ۱۵ سال تهیه و تدوین‌شده است.

مدیرکل کانون استان اضافه کرد: فعالیت‌های کتاب محور جزو فعالیت‌های عمومی و مهم کانون است که در طول سال برای اعضا و مراجعین انجام می‌شود و در ایام کرونا نیز هم این فعالیت‌ها در بستر آنلاین و مجازی صورت می‌پذیرد و برای گرامیداشت هفته کتاب هم ویژه‌برنامه‌هایی را با محوریت «کتاب، یار مهربان» در حال تهیه و تدارک هستیم.

او در این خصوص خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی ازجمله رونمایی و نقد چند عنوان کتاب مدنظر قرار داده‌ایم که «از قصه‌ها می‌آید» ترجمه فاطمه حقی، عضو ارشد کانون و «نفس» اولین داستان هانیه آقامحمدیان عضو نوجوان کانون استان، ازجمله آن‌ها است.

این خبر به روز می‌شود...

سووالات مسابقه کتاب‌خوانی کاروان دانایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =