نشست صمیمی مدیرکل کانون استان اردبیل با اعضای کتاب‌خوان مراکز کوثر

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل به همراه حاتم سبحانی، نویسنده و پژوهشگر، روز چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه در مرکز شماره دو کوثر حضور یافته و با مربیان و اعضای برگزیده کتاب‌خوان شهرستان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست زعفر احدزاده با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، خاطرات و تجربه‌های خود را در عرصه نوشتن از دوران نوجوانی تاکنون با اعضا به اشتراک گذاشت.

مدیرکل کانون استان عنوان کرد: نوشتن خوب و خلاقانه تنها با مطالعه زیاد و با سیر مطالعاتی مشخص، میسر خواهد شد.

او از اعضا خواست دل نوشته‌های خود را برای چاپ در مجموعه‌های ادبی اعضای مراکز کانون استان در اختیار مربیان قرار داده و هیچ‌وقت فرصت مطالعه و نوشتن را از دست ندهند و در آینده نیز با گزینش نوشته‌های خود، در خصوص چاپ کتاب تصمیم بگیرند.

هم‌چنین فاطمه حکیمیان عضو فعال مکاتبه‌ای و کتاب‌خوان مرکز دو کانون کوثر که اثر وی با عنوان «کدوی تنبل» در کتاب مجموعه آثار اعضای استان اردبیل به چاپ رسیده است، ضمن ارائه آثار جدید خود، به‌نقد یکی از کتاب‌های انتشاراتی کانون پرداخت و نرگس مظلومی عضو برگزیده کتاب‌خوان کشوری در مورد علاقه‌مند بودنش به کتاب‌های کانون گفت و در ادامه ضمن تشکر از مسئولان کانون، به معرفی چندین کتاب جدید پرداخت.

در پایان جوایزِ ویژه‌ای توسط مدیرکل کانون استان به دو عضو برگزیده کتاب‌خوان اهدا شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =