مربی سرود کانون استان همدان، مقام اول سرود جشنواره ملی فانوس را از آن خود کرد

سعید شادفر مربی کارگاه‌های سرود کانون استان همدان، در چهارمین جشنواره ملی «فانوس» ویژه هفته دفاع مقدس، حائز مقام اول در بخش سرود این جشنواره شد.

‏به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، سعید شادفر مربی سرود کارگاه‌های کانون این استان، در چهارمین جشنواره ملی «فانوس» به میزبانی استان فارس، در بخش سرود شرکت کرد و موفق به کسب مقام اول این رشته شد.
شادفر با ارسال سرود دانش‌آموزی به نام «انتقام سخت» ویژه پاسداشت شهید حاج‌قاسم سلیمانی به بخش دبیرخانه این جشنواره، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص داد.
گفتنی است، به علت محدودیت‌های به وجود آمده و شرایط قرمز گسترش ویروس کرونا، این رویداد فرهنگی، صبح یکشنبه یازدهم آبان‌ماه طی مراسمی، از شهر شیراز به صورت مستقیم از طریق سایت خبرگزاری دفاع پرس پخش شد و هم‌زمان در سالن کنفرانس فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس استان همدان، با حضور هنرمندان راه‌یافته به بخش اصلی این جشنواره، برگزار شد.
 ‏در پایان این مراسم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه‌ی نقدی، توسط سردار ظفری مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، به مربی هنرمند و پرتلاش کانون، اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =