مهرواره استانی سربازان کوچک  شهید حاج قاسم سلیمانی

به مناسبت گرامی‌داشت ۱۳ آبان و پاسداشت سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت مهرواره استانی «سربازان سربازان کوچک حاج قاسم سلیمانی»، با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در کانون خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: فراخوان مهرواره استانی سربازان کوچک حاج قاسم سلیمانی با هدف معرفی قهرمانان ملی، صیانت از میراث گران‌بهای شهدای والا مقام به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت و همچنین ترویج مکتب حاج قاسم که به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی پرورش یافته مکتب امام(ره) بود همزمان با ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز منتشر شد.

وی افزود: این مهرواره با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دو بخش ادبی شامل نگارش و خوانش شعر و قطعه ادبی و همچنین در بخش فرهنگی، شامل معرفی شخصیت و ثبت خاطرات با موضوعات وطن، ایثار و شهادت، شهدای مقاومت، قطعه ادبی در وصف حاج قاسم سلیمانی  و شهدای نوجوان ویژه ی گروه های سنی کودکان ونوجوانان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش شرکت کنندگان با انتخاب موضوع آثار خود می توانند تا ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۹ آثار بخش ادبی خود را در قالب فایل صوتی و همچنین متن تایپ شده اثر با خط B Nazanin۱۴ از طریق شبکه های مجازی به شماره ۰۹۳۹۲۲۴۱۹۹۸ و همچنین در بخش فرهنگی ویدیوهای ۱۸۰ ثانیه ای تولیدی خود را در قالب فرمت MP۴ به شماره ۰۹۳۳۴۸۱۹۲۹۷ ارسال نمایند.

گفتنی است اختتامیه این مهرواره همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی برگزار و به صاحبان آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =