کانون سیستان و بلوچستان در غم پیشکسوت خود به سوگ نشست

علی آبیاری همکار پیشکسوت کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری به رحمت ایزدی پیوست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکار پیشکسوت کانون استان دار فانی را وداع گفت و به رحمت ایزدی پیوست.
علی آبیاری که در سال‌های حضور خود در پست حراست کانون و امور عمومی مشغول خدمت رسانی به همکاران بود در شب میلاد پیامبر مهربانی به دیدار حق شتافت.
همکار محبوبی که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب برای مدتی به کانون مأمور شده بود، اما روحیه خاص ایشان از یک سو و فضای کانون مهربانی از سوی دیگر، سرنوشت کاری ایشان را چنان دچار تغییر کرد که مدت کوتاه ماموریت ایشان تا پایان خدمت تمدید شد و حتی بازنشستگی نیز بین این دو یار دیرین جدایی نیفکند.
عزیزی که تا پیش از فرا رسیدن روزهای رنج و بیماری هر روز به عنوان پیش‌نماز برای اقامه‌ی نماز به کانون می‌آمد و حتی همکارانی که پس از بازنشستگی ایشان به جمع خانواده کانون پیوسته بودند نیز با حاج آقای آبیاری صمیمیتی ویژه داشتند.
حافظ آبروی همکاران، اخلاق‌مداری عالی، دقت در انجام کارها، خلوص نیت و تواضع از جمله صفت های اخلاقی بود که همکاران این پیشکسوت سفر کرده در خاطرات خود بارها به آن اشاره کرده بودند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان این فقدان را به همه همکاران کانون مهربانی در کشور و خانواده محترم این عزیز تسلیت می‌گوید و برای این همکار فقید طلب مغفرت الهی دارد.
روحشان شاد و نام و یادشان مانا و نیک باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =