توسعه و تقویت منابع انسانی، در گسترش مراکز کانون پرورش فکری است

منصور آرامی نماینده مجلس شورای اسلامی، در روز فرهنگ عمومی در مجتمع آفرینش کانون حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با حضور منصور آرامی نماینده مردم نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در روز فرهنگ عمومی با حضور در مجتمع آفرینش با کارکنان کانون دیدار و گفت و گو کرد.

منصور آرامی با حضور در مجتمع آفرینش_مرکز تخصصی علوم_  از بخش های مختلف مجتمع شامل استدیو کارگاه های بر خط، اکوسیستم دریایی و جانوری، بخش سنگ ها، صدف ها و کانی ها، بخش فیزیک، انیمیشن، رباتیک، آسمان نما و رصد خانه دیدن کرد.

در هر یک از بخش های تخصصی مجتمع  کارشناسان ضمن ارائه توضیحات از توانمندی های اعضای کانون در جشنواره ها کشوری و بین المللی و مهرواره های استانی و کشوری مطالبی را بیان کردند.

آرامی همچنین با حضور در نمایشگاه نقاشی "مشاغل" از آثار برتر کانون های استان دیدن کرد و گفت: فعالیت های کانون جذاب و تاثیر گذار است و با این فرهنگ سازی ها در آینده شاهد حضور افرادی توانمند در رشته های مختلف شغلی خواهیم بود.

در ادامه این بازدید دو ساعته آرامی با بازدید از بخش های مختلف ادارای در نشستی صمیمانه با نیروهای ستادی کانون و پرسنل مجتمع آفرینش گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست مدیر کل کانون هرمزگان گزارشی از عملکرد شش ماه نخست سال ۹۹ و هفته ملی کودک ارائه کرد و گفت: امروز روز فرهنگ عمومی است و حضور شما در کانون برای ما غنیمت است.

وی اظهار داشت:  امیدوارم این حضور مبارک فتح بابی برای گسترش مراکز فرهنگی هنری و توسعه عدالت فرهنگی در استان شود.

پروین پشتکوهی افزود: در فصل پاییز ۳۲ کارگاه تخصصی آنلاین در رشته های مختلف فرهنگی هنری ادبی و علمی در حال برگزاری است و در در کانون زبان ایران نیز ۱۷۲ کلاس در رشته های زبان انگلیسی و غیر انگلیسی تشکیل شده است.

وی با اعلام این که ۱۵ مرکز ثابت، دو مرکز پستی و دو مرکز سیار در استان فعال می باشد افزود: هم اکنون ۴ شهرستان پر جمعیت پارسیان، بشاگرد، رودان و بندرخمیر فاقد مرکز است و امیدواریم با یاری خداوند متعال و پیگیری شما، کودکان و نوجوانان بیشتری از فعالیت ها و خدمات کانون بهره مند شوند.

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، با اعلام این که خود از اعضای کانون پرورش فکری بوده است اعلام داشت: اعتقاد مان این است که مباحث فرهنگی از مسائل تاثیرگذار و بنیادی جامعه است و فرهنگ سازی باید از همان دوران خردسالی و کودکی آغاز شود.

وی ضمن تبریک روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: اگر بخواهیم در آینده افرادی مسئول داشته باشیم و سطح توسعه و پیشرفت کشور را ارتقا دهیم، می بایست  کودکان را دریابیم.

وی با یادآوری این که توسعه صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان در حال گسترش است روز افزون است، اظهار داشت: دغدغه ی اصلی ما تقویت و توسعه منابع انسانی است و این تقویت از دوران کودکی صورت می گیرد و اگر بخواهیم این مهم میسر شود، می بایستی مراکز فرهنگی هم چون کانون را گسترش دهیم.

منصور آرامی با اعلام این که همه ما در مقابل این خاک و آب مدیون هستیم، افزود: امیدواریم با رایزنی هایی که انجام می شود، شاهد گسترش تعداد مراکز استان باشیم تا بتوانیم در آینده جامعه ای با حضور افراد خلاق، مسئول و توانمند داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =