رونمایی از عناوین جدید کتاب های مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان

بیش از ۴ هزار جلد کتاب، در قالب طرح تمیم به تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان هرمزگان اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با حضور منصور آرامی نماینده ی مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی از عناوین کتاب های جدید کانون به تعداد بیش از ۴ هزار جلد به مراکز فرهنگی هنری استان رونمایی شد.  

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از کتابخانه کودک و نوجوان مجتمع آفرینش بندرعباس ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین مرکزی در استان گفت: این مجتمع ظرفیت مناسبی جهت پیشبرد اهداف فرهنگی، علمی و پژوهشی کودکان و نوجوانان استان است.

منصور آرامی ضمن یادآوری دوران عضویت خود در کانون پرورش فکری افزود: ان شاالله با تعاملی که بین کانون و آموزش و پرورش است؛ دانش آموزان بیشتری در سطح استان از این ظرفیت بهره مند شوند.

در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان اعلام داشت: کتاب و کتاب خوانی محوری ترین فعالیت کانون است و تمامی فعالیت ها در هر شاخه با محوریت کتاب در مراکز کانون پرورش فکری انجام می شود.

پروین پشتکوهی گفت: با ارسال بیش از ۴ هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه های این مجموعه فرهنگی به جدیدترین و موفق ترین آثار حوزه نشر کودک و نوجوان تجهیز می شوند.

وی افزود: کتاب های موجود درکتابخانه های کانون توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودک و از کتاب های انتشارات معتبر و مورد تایید شورای کتاب تامین می شود.

پشتکوهی اعلام کرد: کتاب های جدید از ۲۵ ناشر فعال حوزه کودک ونوجوان  تامین شده است.

 وی افزود: علاوه بر کتاب های مذکور، مجموعه ای از اسباب بازی، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب های برگزیده شده در هر فصل به مراکز فرهنگی هنری ارسال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =