کد خبر: 300790
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
بازدید 294
دیدار مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با مدیرکل کانون استان همدان

مشاور وزیر صنعت، معدن تجارت، در دفتر بهناز ضرابی زاده حضور یافت و با او به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح دیروز حسن گوهرپور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در دفتر بهناز ضرابی‌زاده حضور یافت و با وی گفتگو کرد.
در این دیدار گوهرپور ضمن ابراز خرسندی از حضورش در کانون، کانون راه محلی امن و  آرام و تاثیرگذار برای کودکان و نوجوانان دانست و گفت: با توجه به علاقه‌ای که به کانون دارم همواره اخبار و رویدادها و فعالیت‌های آن را دنبال می‌کنم.
وی به اتفاق اخیر کانون استان همدان اشاره کرد و بیان داشت: ساخت عروسک‌های غول‌پیکر در ایام کرونا کاری بسیار پسندیده و شاخص است. این امر اتفاق خوبی است که باعث ایجاد نشاط و شادی و نیز اطلاع‌رسانی و توجه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کودکان و خانواده ها می‌شود.
مشاور وزیر، کانون استان همدان را  پیشرو در ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای کودکان و نوجوانان دانست.
گوهرپور هم‌چنین، از خاطرات حضورش در مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان همدان سخن به میان آورد و گفت: هیچ‌گاه آن روزهای خوب و به یادماندنی را فراموش نمی‌کنم.
در ادامه این دیدار، بهناز ضرابی‌زاده به فعالیت‌های مجازی در ایام کرونا اشاره و آرزو کرد که هرچه سریع‌تر سایه شوم این بیماری در کشور محو گردد و خانواده‌ها و کودکان دوباره به زندگی عادی برگردند و مراکز کانون شاهد حضور گرم کودکان و نوجوانان باشد.
گفتنی‌است، حسن گوهرپور در دهه ۸۰ به عنوان مربی ادبی توانمند، مسئولیت برگزاری کارگاه‌های ادبی مراکز شهرستان همدان را عهده‌دار بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =