دست‌های پاک و کرونایی را نقاشی کردم

گوهر سادات مسبوق گفت: من دو دست کشیدم. یکی دست کرونایی و دیگری دست پاک بود. آسمان و خانه‌های کرونایی تیره بود و می‌خواستم نشان بدهم که مردم این شهر رعایت نمی‌کردند.

گوهر سادات مسبوق، برگزیده جشنواره بین المللی نقاشی دست‌های پاک نجات بخش زندگی در گفت و گو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی گفت: من هشت سال دارم و از مشهد در این جشنواره شرکت کردم. مادرم گفت این مسابقه برگزار شده و من نقاشی کشیدم.

وی درباره طرحی که به تصویر درآورده بود، افزود: ایده خودم بودم. من دو دست کشیدم. یکی دست کرونایی بود که آسمان و خانه‌های آن تیره بود و می‌خواستم نشان بدهم که مردم این شهر رعایت نمی‌کردند. آن‌ها خانه بودند، اما وقتی سرکار می‌رفتند ماسک و دستکش نمی‌زدند، برای همین مریض شدند و شهرشان آلودگی زیادی داشت.

مسبوق ادامه داد: دست دیگر، آبی، سفید و گل دارد و شهر و خانه‌های آن بسیار تمیز بود، چون مردم در خانه مانده بودند و زمان بیرون رفتن، ماسک می‌زدند و مواد ضدعفونی همراه خود می‌بردند، برای همین مریض نشدند و آسمان سفید، خوشرنگ و پروانه‌ها در آن ها پرواز می‌کنند.

برگزیده جشنواره بین‌المللی دست‌های پاک نحات بخش زندگی گفت: نقاشی جشنواره را با آبرنگ کشیده بودم. با مداد شمعی، ماژیک و مدادرنگی هم قبلا کار کردم.

وی افزود: وقتی نقاشی می‌کشیدم، دوست داشتم جایزه‌اش را بگیرم. تابستان درباره مصرف بهینه نقاشی کشیدم و نفر اول در مشهد شدم. نقاشی را بسیار دوست دارم و وقتی بزرگ شدم، می خواهم دکتر یا نقاش بشوم.  

مسبوق گفت: به نظرم بچه‌ها با دیدن نقاشی من یاد می‌گیرند، وقتی بیرون می روند ماسک بزنند و بزرگ ها یاد می‌گیرند زمانی که بیرون کار دارند، از مواد ضد عفونی استفاده کنند. تا امکانش هست باید بزرگترها کنار بچه‌ها در خانه بمانند، اگر برای کار اداری بیرون می‌روند باید ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی همراه خود داشته باشند.

برگزیده جشنواره بین‌المللی دست‌های پاک نجات بخش زندگی اظهار کرد: مسابفه بسیار خوبی بود. یک هفته طول کشید تا نقاشی من تمام شود، چون آرام می‌کشم و دقت می کنم خراب نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =